Knigovodstvene usluge
Knjigovodstvene usluge
Cena usluga
Medju korisnicima su gradjevinska i druga preduzeća, ugostitelji, pekare, zanatlije, lekarske ordinacije i poliklinike, preduzeća i preduzetnici koji se bave uslugama, javni beležnici, advokati, udruženja itd.
Knjigovodstvene usluge, nažalost, nisu roba, koja može imati svoju fiksnu cenu…
Mi naknadu za svoje usluge formiramo u dogovoru sa korisnikom, a osnovni parametar je količina vremena truda i znanja, koje se utroši na obradu i dostavu dokumentacije, razmenu informacija i ostale aktivnosti.
Ukoliko je klijent novootvorena preduzetnička radnja, ili novoosnovano preduzeće, naknada za usluge se formira po ugledu na klijentelu iste, ili sličnih delatnosti, a nakon par meseci, uskladjuje se sa stvarnim obimom angažmana.
Na cenu utiče, pored oblika delatnosti i to da li firma ima jednu ili više poslovnica, da li je u sistemu PDV, ili ne, od količine dokumentacije, koji obim usluga želi…
Upravo zbog toga, cenu usluga Vam ne možemo reći u telefonskom razgovoru, ili E-mailom, već ćemo se o njoj dogovoriti, nakon uvida u dokumentaciju, ili pak nakon razgovora o Vašim planovima, ambicijama i zahtevima.
Konekt Tucakov knjigovodstvene usluge vrši za korisnike iz Beograda, Zemuna, Pančeva, Kovačice, Smedereva, Smederevske Palanke, Banatskog Karlovca i Inđije.
Vrste usluga
Konekt Tucakov agencija za knjigovodstvo pruža korisnicima redovne i vanredne usluge. Redovne knjigovodstvene usluge su obuhvaćene ugovorom i mesečna naknada koju klijent plaća pokriva troškove tih usluga. Redovne knjigovodstvene usluge su tako koncipirane da korisnik nema potrebe da sam vodi bilo kakve poslovne knjige ( npr. DPU, KEPU i slično), niti da čeka u redovima poslovnih banaka, ili državnih organa. Takođe, kurirska služba preuzima dokumentaciju koju treba obraditi, a klijentima dostavlja obrađenu. Samim tim, korisnik usluga svoje dragoceno vreme može u potpunosti iskoristiti za obavljanje i razvoj svoje privredne delatnosti.
Vanredne knjigovodstvene usluge nisu obuhvaćene ugovorom, ne zadovoljavaju uobičajene potrebe knjigovodstva, već su plod želja i vanrednih potreba klijenata.
Redovne knjigovodstvene usluge
1. prosto knjigovodstvo – knjigovodstvo za preduzetnike;
2. knjigovodstvo za paušalne obveznike oporezivanja;
3. dvojno knjigovodstvo – za privredna društva (d.o.o.), udruženja i preduzetnike koji imaju potrebu za vodjenjem poslovnih knjiga po sistemu dvojnog knjigovodstva;
4. knjigovodstvo proizvodnje
5. kurirski poslovi i poslovi platnog prometa;
6. obračun zarada i izrada neophodnih obrazaca- izvoda, kao i predaja M4 obrasca;
7. prijava i odjava radnika – kako elektronskim putem, tako i na šalterima Fonda PIO;
8. izrada i predaja završnih računa;
9. izrada i predaja svih ostalih izveštaja nadležnim državnim organima;
10. zastupanje kod državnih organa, gde je to moguće i
11. poresko savetovanje.
Vanredne knjigovodstvene usluge
1. Izrada vanrednih periodičnih finansijskih izveštaja;
2. registracija i zatvaranje preduzetničkih radnji;
3. registracija i likvidacija privrednih društava i udruženja;
4. online knjigovodstvo korišćenjem poznatih internet knjigovodstvenih aplikacija i
5. ispisivanje naloga za prenos dobavljačima u većem obimu.